درباره ما

داستان ما

شرکت پایانت افزاربه منظور فعالیت در ضمینه فن آوری اطلاعات و سیستم های حفاظتی و نظارتی تاسیس و راه پرفراز و نشیب رشد و پیشرفت  تکنولوزی را در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فن آوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم های حفاظتی پیموده است .

همواره هدف میدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوزی روز دنیا به سرار کشور می باشد

هم اکنون این مجموعه دارای هشت واحد جداگانه طراحی و اجرای شبکه ها ی کامپیوتری ،سخت افزار ،سیستم حفاظتی دزد گیر اماکن ، سیستم نظارتی دوربن مداربسته آنالوگ دیجیتال تحت شبکه،سیستم مخابراتی (سانترال هایبرید -دیجیتال -ویپ) ،شبکه های کامپیوتری  LAN-WAN و لینکهای رادیویی نقطه به نقطه و خدمات پشتیبانی 24 ساعته و مشاوره و نظارت بر اجرای طرهای انفورماتیکی  نامین نیروی متخصص می باشد و با گرد آوری این بخش تحت نامی یکسان سعی در ارائه کامل خدمات انفورماتیک به سازمانها و نهادهای دولتی ،شرکتهای خصوصی و اشخاص دارد.

بالا بردن کیفیت کارههی ارائه شده در چهار چوب استانداردهای حاکم دنیا ، امری نیست که به طور اتفاقی حاصل گردد . دیدگاه باند مدت در تحقیق ،عرضه پشتیبانی از جمله نگرش راه بردی ما در کار است نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای شرکت ارتباط نوین پایا  تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته  است.

امید است که از تجربه و تخصص ما برای یافتن بهترین نتیجه بهره گیریم

 

برخی از توانمندی های این شرکت که به ارائه خدمات بهتر کمک می کند.

پیاده سازی سیستم های مجازی و تست توانمندی این سیستم ها

انضباط کاری، تعهد و مسئولیت پذیری، صداقت، انتقاد پذیری

تشخیص نیازهای سازمان‌ها و بهترین راه‌حل جهت رفع مشکل

ما بهترین خدمات را در زمینه شبکه ارائه می دهیم

تیم خبره ما

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

خوان جورج

مدیر عامل / معاون رئیس
09124779561

اما کلی

مدیر عامل / معاون رئیس
09124779561

شان بلک

مدیر عامل / معاون رئیس
09124779561

به بالای صفحه بردن