راه‌اندازی ایمیل سرور سازمانی

ایمیل سازمانی

یکی از شاخصه های بارز کسب و کار های موفق میزان بهره وری و بازدهی فعالیت هایشان می باشد. مدیران کاردان به خوبی می دانند که پیشرفت کسب و کارشان رابطه مستقیمی با میزان افزایش این بهره وری و بازدهی دارد. بنابراین صاحبان کسب و کاری که به دنبال راه کارهایی برای تحقق پیشرفت کسب و کارشان هستند، ما به انها سرویس ایمیل سازمانی که یکی از راه کارها برای بهبود فعالیت و مکاتبات بین سازمانی و درون سازمانی می باشد، پیشنهاد می دهیم.

 

امکانات ایمیل سرور سازمانی را می‌توان به این صورت ذکر کرد:

رمز نگاری کلیه مکاتبات و تعاملات و اطمینان از امنیت آنها

دسترسی از طریق مرورگر وب، برنامه اوتلوک، موبایل های هوشمند و تبلت ها، به کلیه امکانات

حذف اتوماتیک ایمیل هایی که دارای ضمائم مخرب مانند ویروس و بدافزار هستند

اعمال سیاست گذاری مدیران یک مجموعه در سرویس ایمیل سازمان خود

خدمات راه اندازی ایمیل سرور پیراسیس چگونه نجام میشود؟

تحلیل و بررسی: همانطور که ذکر کردیم، قبل از شروع پروژه راه اندازی ایمیل سرور سازمانی کارشناسان پیراسیس با بازدید از محل سازمان و بررسی نیازها، تجهیزات و کامپیوتر های تحت شبکه آن، بهترین راهکار متناسب با نیاز های سازمان را برای راه اندازی ایمیل سرور پیشنهاد میدهند؛ همچنین تمام بستر های مورد نیاز سازمان را تجزیه و تحلیل میکنند

پیاده سازی: پس از آنالیزهای اولیه و بررسی های موشکافانه کارشناسان نوبت به پیاده سازی ایمیل سرور در سازمان میباشد؛ در مرحله راه اندازی mail server exchange تمامی انتظارات و نیاز های مدیران لحاظ میشود و در نهایت یک سیستم نامه نگاری مجهز در شبکه سازمان اجرا میشود

اجرای انتظارات مدیران:در هنگام راه اندازی ایمیل سرور همواره سعی بر این است تا تمامی خواسته های مدیران سازمان اجرا شود، امکاناتی نظیر کنترل و و نظارت ایمیل ها، اشتراک گذاری فایل ها، گروه‌بندی کردن کاربران، تعیین دسترسی آنها، فیلترینگ ایمیل ها وموارد دیگری که مدنظر مدیران است ، لحاظ خواهد شد .

گزارش دهی: پیراسیس همواره خدمات خود را همراه با گزارش های مستند و دقیق ، تکمیل میکند؛ مانند سایر خدمات شبکه که توسط پیراسیس انجام میشود، پروژه راه اندازی ایمیل سرور سازمانی نیز همراه با ارائه گزارش های جامع ، در حین انجام پروژه و بعد از اتمام کار، میباشد.

چرا راه اندازی ایمیل سرور سازمانی را به پایانت بسپاریم؟

عدد پروژه‌ها: بیش از ۲۰۰ پروژه موفق اجرا کرده‌ایم.

تعدد کارشناسان: ۲۸ کارشناس پشتیبان شبکه با گرایش‌های مختلف داریم که باعث می‌شود برای هر مشکلی راهکاری سریع داشته باشیم.

قدمت ما: یک دهه تجربه قابل استناد داریم.

تنوع مشتریانمان: مشتری‌های ما چه از نظر اندازه و چه از نظر نوع کسب و کار بسیار متنوع هستند. این باعث می‌شود درک دقیقی از مشکلات انواع کسب و کارها داشته باشیم.

دانش فنی: هر روز و هر لحظه در حال یادگیری هستیم. چون می‌دانیم دانش IT هر روز در حال پیشرفت است.

قانونمندی: عضو نظام صنفی رایانه‌ای کشور هستیم و رتبه ۴ از شورای عالی انفورماتیک را داریم.

همکاران تجاری: با تامین‌کننده‌های برتر نرم افزارهای مالی و اداری، سخت‌افزارها و سرویس‌دهنده‌های اینترنت همکاری تجاری داریم. به این ترتیب خیالتان از لحاظ انتخاب پیمانکارانتان راحت خواهد بود.

قرارداد حقوقی: با مشتری‌هایمان قرارداد حقوقی می‌بندیم و به این ترتیب تعهداتمان کاملاً شفاف بیان می‌شود، تا مطمئن باشید که کارمان را دقیق و درست انجام می‌دهیم.

تضمین کیفیت سرویس: با شما توافقنامه SLA:Service Level Agreement امضا می‌کنیم که در واقع تضمینی است تا سطح کیفیت خدماتمان از حدودی که تعهد کرده‌ایم پایین‌تر نیاید، و اگر این اتفاق افتاد طبق SLA موظف به پرداخت جریمه می‌شویم.

شفافیت مالی: در هر لحظه که خواستید می‌توانید ترازهای مالی و گردش حسابمان را از ما بخواهید.

مستندسازی: اطلاعات شما شامل تنظیمات، پسوردها، نکات کلیدی و همه جزئیات دیگری که به واسطه خدمات ما در اختیارمان قرار گرفته را مستند در اختیارتان می‌گذاریم.

عدم افشای اطلاعات: قرارداد شما با پیراسیس حاوی بند NDA (Non-Disclosure Agreement) خواهد بود که عدم افشای اطلاعات شما از جانب ما را تضمین می‌کند.

گزارش ماهیانه (KIP): ماهانه گزارش کار شفاف و واضح در اختیارتان می‌گذاریم تا دقیقاً وضعیت شبکه کامپیوتریتان را بدانید و متوجه شوید ما چه کارهایی انجام داده‌ایم و چقدر در کارمان موفق یا ناموفق بوده‌ایم.

سامانه جامع ثبت مشکلات: مشکلاتتان در سیستم تیکتینگ ثبت می‌شود. تیکتینگ کمک می‌کند تا مشکلاتتان اولاً در کمترین زمان حل شوند و ثانیاً به وسیله گزارش‌ها سطح کیفی خدمات روز به روز بهتر شود.

مانیتورینگ مداوم: سیستمی برای مانیتورینگ همیشگی شبکه کامپیوتری شما داریم، که باعث می‌شود قبل از هر مشکلی از به وجود آمدنش جلوگیری کنیم

دریافت کلیه ایمیل های ورودی به دپارتمان بازرگانی توسط مدیر دپارتمان به منظور حذف یا تغییر اطلاعات محرمانه مانند قیمت خریداری شده محصولاتارسال یک کپی از کلیه ایمیل های ورودی یا خروجی و یا هر دو به مدیرعامل به منظور کنترل و اطلاع از کلیه امورتایید ایمیل های خروجی دپارتمان فروش توسط مدیر به منظور کنترل نهایی قیمت هاجلوگیری از ارسال / دریافت ایمیل به شخص یا گروهی خاصجلوگیری از ارسال ایمیل هایی که دارای محتوای محرمانه کسب و کار و یا کلمات و یا عبارات خاص می باشند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن